بررسی چسب های 123 و فوری بازار ایران

در این وبلاگ به بررسی انواع چسب های 123 یا چسب های mdf می پردازیم

بررسی چسب های 123 و فوری بازار ایران

در این وبلاگ به بررسی انواع چسب های 123 یا چسب های mdf می پردازیم

قیمت چسب 123

کاربرد چسب 123

عوارض چسب 123

روش استفاده از چسب 123

از بین بردن چسب 123

خطرات چسب 123

اسپری چسب 123

فروش عمده چسب 123

طبقه بندی موضوعی

چگونه یک چسب کاغذ دیواری مناسب انتخاب کنیم؟

کاریز شاپ | يكشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۴۴ ق.ظ

 

چگونه یک چسب کاغذ دیواری مناسب انتخاب کنیم؟ کدام چسب کاغذ دیواری برای نصاب مناسب تر است؟

آیا شما هم از آن دست از دوستداران دکوراسیون داخلی و کاغذ دیواری می باشد که به صورت مداوم با  چسب کاغذ دیواری یا نصب آن درگیر هستید؟ آیا شما تصمیم گرفته اید خودتان خانه را کاغذ دیواری کنید ؟ آیا شما نصاب کاغذ دیواری هستید ؟ پس لازم است مطمئن شوید که از نوع صحیح   چسب کاغذ دیواری با قدرت بالا و ماندگاری و ترکیب مناسب استفاده کنید. بعضی از تولید کنندگان کاغذ دیواری به شما توصیه می کنند که کدام نوع چسب را استفاده کنید؟اگر آنها یک نوع چسب خاص  را مشخص کنند، ایده خوبی است که دستورالعمل های آنها را دنبال کنید.  در ادامه به نکات مهمی برای اجرا و چسباندن کاغذ دیواری ،انتخاب چسب مناسب کاغذ دیواری و... اشاره می کنیم.

 

نکات مهم قبل از چسباندن کاغذ دیواری

همیشه به خاطر داشته باشید  دیوار های نو و تازه گچ شده  نیاز به چسب بیشتری دارند ،البته می توانید از پرایمر نیز استفاده کنید . قبل از شروع به اجرای کاغذ دیواری  دیوار های تاز ساز و گچی  را یک دست پرایمر یا از همان چسب کاغذ دیواری  رقیق تر بزنید و اجازه دهید خشک شود، بعد از خشک شدن دیوار منافذ آن گرفته میشود و اجرای کاغذ بهتر می شود.اگر اینکار را انجام ندهید تمام چسب ها جذب سطح متخلخل گچ می شود و اجرای آن برای شما سخت می شود. تعداد رول مورد نیاز را با توجه به عرض رول کاغذ دیواری و ارتفاع سقف  انتخاب کنید ،حدود 10 درصد  مازاد بر نیاز کاغذ دیواری فراهم کنید .

 

انواع چسب کاغذ دیواری (Wallpaper Paste and Adhesives)

 

  1.  چسب های کاغذ دیواری با قابلیت استفاده در آب سرد  (Cold Water Paste)
  2. چسب همه منظوره کاغذ دیواری(All-Purpose Paste)
  3. چسب های فوق العاده قوی با چسبندگی زیاد (Heavy-Duty/Extra Strong Paste)
  4. چسب های کاغذ دیواری فوری یا چسب پوستر (Paste-the-Wall)
  5. چسب های مایع یا آماده مصرف کاغذ دیواری(Ready-to-Use Paste)

 

 

 1.چسب های کاغذ دیواری  با قابلیت استفاده در آب سرد  (Cold Water Paste)

این نوع چسب کاغذ دیواری (Cold water paste) عموما از نشاسته گندم و سیب زمینی درست شده اند به صورت پودر پولکی ارائه می شوند.براحتی در آب سرد حل می شوند .ترکیب کردن آن با آب و غلظت مورد نظر را بدست آوردن با این نوع چسب   برای تازه کاران  کمی سخت می باشد. این نوع چسب ها به دلیل دیرتر خشک شدن به نصاب کاغذ دیواری زمان بیشتری میدهد تا خطا های احتمالی را جبران و کاغذ دیواری را در موقعیت صحیح نصب کند،شره کردن یا خوب مخلوط نشدن چسب در آب(lumps) از نقاط ضعف این نوع چسب می باشد.این نوع چسب یکی از بهترین گزینه برای چسباندن همه نوع کاغذ در وزن های مختلف هست میتوان برای کاغذ های سنگین تر از مایع چسب غلظت تری استفاده نمود،همچنین کاغذهای چسبیده شده با این نوع چسب به آسانی قابل تعویض هستند پس یکی از گزینه های مناسب برای افرادی هست که هرسال کاغذ دیواری ها را تعویض می کنند چون به راحتی می توان با یک اسپری آب آنها را پاک کرد.

 

2.چسب همه منظوره کاغذ دیواری(All-Purpose Paste)

چسب های همه منظوره برای هر نوع کاغذ دیواری(Wallpaper) قابل استفاده می باشند و به صورت پودری و با حلال آب قابل آماده سازی می باشند. این چسب ها معمولا حاوی یک ضد قارچ  قوی برای جلوگیری از رشد کپک است. اگر شما قرار است محیط مرطوبی چون یک آشپزخانه یا حمام را کاغذ کنید، مطمئن شوید چسب انتخاب شده شما دارای  ترکیبات ضد کپک و قارچ است. اگر از یک ورق کاغذی سطح بالا و لوکس استفاده می کنید، مطمئن شوید که کدام نوع چسب کاغذ دیواری برای مناسب است، زیرا برخی ممکن است روی جوهر چاپ تاثیر بگذارند.

 

 

3.چسب های فوق العاده قوی با چسبندگی زیاد (Heavy-Duty/Extra Strong Paste)

چسب های سنگین و قوی کاغذ دیواری با ساختاری خاص  توسط پلیمر های وینیل باندل ایجاد  می کنند.این نوع چسب ها بسیار سریعتر خشک می شوند، بنابراین شما  فرصتی برای زیادی برای تنظیم کاغذ دیواری بر روی دیوار ندارید ای نوع چسب برای کاغذ هایی با ضخامت بسیار بالا و پوستر های سنگین بسیار مناسب است. چسب وینیل بسیار سخت تر از  Cold Water Paste  و چسب های چند منظوره است بنابراین جداکردن آن از دیوار پس از مدتی بسیار سخت است بنابراین برای دیوار ها یا دکوراسیون هایی که مدام در حال تغییر می باشند این نوع چسب مناسب نمی باشد.

 

کدام چسب کاغذ دیواری را بخریم؟|فروش چسب کاغذ دیواری آنلاین|چسب اینتکس،متیلانintex

 

 

4.چسب های کاغذ دیواری فوری یا چسب پوستر (Paste-the-Wall)

چسب های کاغذ دیواری فوری ،چسب های خاصی هستند که برای چسباندن برخی از پوستر ها و کاغذ دیواری ها استفاده می شوند توجه فرمایید بر روی برخی پوستر ها و کاغذ دیواری ها پیشنهاد شده است که از چسب Paste-the-Wall استفاده شود.این نوع چسب تاثیر بسیار کمتری بر ساختار چاپی شامل رنگ پوستر ها خواهد گذاشت.

 

5.چسب های کاغذ دیواری آماده مصرف(Ready-to-Use Paste)

این نوع چسب های کاغذ دیواری به صورت چسب های آماده مصرف و به صورت مایع می باشند، از ویژگی این چسب ها می توان به  نسبت ترکیب و غلظت مناسب نام برد، این چسب از گران ترین چسب های کاغذ دیواری می باشند که فقط برای ترمیم یا کار محدود کاغذ دیواری به صرفه می باشند این نوع چسب ها در تماس با  هوا به سرعت خشک می شوند.

 

 

 

چسب کاغذ دیواری INTEX با کیفیت اروپایی اینتکس پخش عمده-wallpaper-adhesive-wallpaper-pasting

 

 

 کانال تلگرام کاریزشاپ  مقالات آموزشی بیشتر در کانال تلگرام کاریز شاپ

 

    کانال آپارات کاریزشاپ  کانال ویدیویی کاریز شاپ در آپارات

  • کاریز شاپ

نظرات  (۱)

  • خریدار پرینتر
  •  سلام ممنون از شما  چقدر طول میکشه چسبی که درست کردیم داخل سطال خشک بشه ؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی