بررسی چسب های 123 و فوری بازار ایران

در این وبلاگ به بررسی انواع چسب های 123 یا چسب های mdf می پردازیم

بررسی چسب های 123 و فوری بازار ایران

در این وبلاگ به بررسی انواع چسب های 123 یا چسب های mdf می پردازیم

قیمت چسب 123

کاربرد چسب 123

عوارض چسب 123

روش استفاده از چسب 123

از بین بردن چسب 123

خطرات چسب 123

اسپری چسب 123

فروش عمده چسب 123

طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

درزگیر های سیلیکونی (silicone sealant)

کاریز شاپ | پنجشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۲۵ ق.ظ

 

گان سیلیکون  یکی از مهمترین ابزار ها برای افرادی که به نوعی با  درزگیر های سیلیکونی (silicone sealant)  سر و کار دارند،  هستند که در انواع مختلف برای  اجرای کارهای ساده  و حرفه ایی موجود می باشد .

برای شروع  به کار با  گان سیلیکون  موارد زیر نیاز داریم:

  1. یک دستگاه تزریق سیلیکون  (گان سیلیکون )
  2. یک عدد(کارتریج) درزگیر سیلیکونی Silicone Sealant
  3. یک عدد قیچی یا کاتر برای برش
  4. اسفنج یا پارچه مرطوب

 

مرحله اول

 از طریق شاسی رها سازی (Trigger release) گان سیلیکون ، میله (Plunger)را تا انتها بالا آورده و به اصلاح دستگاه را شارژ میکنیم و آماده بارگذاری کارتریج درزگیر سیلیکونی خواهیم شد.

 

تفنگ تزریق چسب پمپ چسب آکواریوم

 

مرحله دوم

  کارتریج درزگیر سیلیکونی را در گان سیلیکون قرار داده و با استفاده  مجدد از شاسی رهاسازی این بار عکس مرحله قبل میله (Plunger) را به انتهای  کارتریج فیکس میکنیم .

 

مرحله سوم

 خروجی کاتریج را از محل مشخص شده برش می زنیم  نازل  کارتریج عموما  به صورت پیچی است  آن را متصل می کنیم سپس به کمک  کاتر یا قیچی برشی با زاویه 45 درجه بر ابتدای نازل اعمال می کنیم . میزان قطری از شکاف که نیاز به آب بندی دارد بهتر است  با خروجی نازل هماهنگی داشته باشد  هر چقدر سطح بیشتری نیاز به پوشش داشته باشد بهتر است نازل را از قسمت های بالاتر برش زنیم برای مصارف عمومی و بسیار ظریف برش 45  ابتدای نازل بهترین گزینه است.

نحوه برش صحیح

مرحله چهارم

محل اتصال مورد نظر برای استفاده را  ابتدا تمیز نموده و از وجود گرد و غبار ،  روغن و چربی کاملا پاک نمایید. نازل را در ابتدای شکاف قرار داده و به آهستگی شاسی (trigger) گان سیلیکون را بفشارید به صورت یکنواخت تا انتهای کار پیش روید در انتهای کار  شاسی را آزاد کنید تا از ادامه خروج چسب درزگیر جلوگیری کنید.

 

falcon caulking Gun

 

مرحله پنجم

در مرحله آخر  با استفاده از یک اسفنج یا پارچه مرطوب اطراف کار و  نازل کاتریج را تمیز کنید.برای  خشک شدن کامل بسته به عمق شکاف و نوع درزگیر سیلیکونی حدودا تا یک ساعت زمان لازم است. در ویدیو زیر نحوه استفاده از گان سیلیکون به صورت کامل شرح داده شده است.

 

 

[video width="640" height="360" mp4="http://www.irankariz.com/wp-content/uploads/all-1.mp4"][/video]

 

 

مقالات مرتبط :

 

تفاوت درزگیر های سیلیکونی (چسب آکواریوم)،آکریلیک و پلی یورتان در چیست ؟
چگونه چسب آکواریوم بر روی دست مانده را پاک کنیم؟

درزگیر سیلیکون (چسب آکواریوم) چیست؟

خرید آنلاین چسب کاریزشاپ

خرید عمده و آنلاین درزگیر های سیلیکون، چسب آکواریوم ،پلی یورتان و آکرلیک

 

 

منابع:

http://www.rayfields.co.uk

https://www.wikihow.com

www.irankariz.com

  • کاریز شاپ

چگونه چسب آکواریوم بر روی دست مانده را پاک کنیم؟

کاریز شاپ | چهارشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۱۲ ق.ظ


چگونه چسب آکواریوم بر روی دست مانده را پاک کنیم؟


چسب های آکواریوم به دلیل چسبندگی بالا و ضد آب بودن بسیار کارآمد بوده و هر شخصی در خانه یا کارگاه خود برای پر کردن ترک ها و درزها و ضد آب کردن آنها ترجیح به خرید یک چسب آکواریوم یا درزگیرسیلیکونی می دهد.اما متأسفانه اگر در هنگام اجرا به پوست دست شما بچسبد، به سختی میتوان آن را پاک نمود.از طرفی چسب زدن بدون کمک دست هم ظرافت کامل را ندارد.پس لازم است که بدانید چگونه باید از چسب باقی مانده روی دستان خلاص شوید.


چسب سیلیکونی که هنوز کاملا خشک نشده است را با یک کیسه نایلونی یا پارچه پلاستیکی از روی دست خود بردارید.

 تا حد امکان،قبل از خشک شدن کامل چسب آکواریوم،آن را از روی دست بردارید.
چسب های سیلیکونی بسیار سخت هستند،بنابراین هر چه سریعتر بتوانید آنها را قبل از خشک شدن،از روی دست بردارید کارتان آسان تر خواهد بود. پس به محض این که چسب روی دستتان ریخت،آن را با یک کیسه پلاستیکی یا پارچه ای کهنه از روی دست بردارید.بهتراست از کیسه پلاستیکی استفاده کنید.زیرا چسب ضد آب بوده و اگر از پارچه برای این کار استفاده کنید،از روی پارچه پاک نمی شود.


چسب آکواریوم

.

 

 دستتان را زیر آب بگیرید

همانطور که ذکر شد،اگر چسب کاملاً خشک نشده باشد،باید بیشترین مقدارآن با یک نایلون برداشته شود و کوچکترین باقی مانده هم با گرفتن دست در زیر آب از بین برود.دست را زیر آب گرفته و با کمک پارچه ای تمامی باقی مانده های چسب را از بین ببرید.می توانید از صابون هم استفاده کنید شاید تأثیر چندانی نداشته باشد.دستان خود را کامل خشک کنید و اگر چسبی باقی مانده بود مجدداً مراحل را تکرارکنید.زیرا خشک شدن کوچکترین باقی مانده ی چسب،به راحتی از بین نرفته و واقعا آزاردهنده است.پس سرعت عمل داشته باشید که این چسب ها معمولاً درعرض ۲۴ ساعت خشک می شود.


پاک کردن چسب آکواریوم از روی دست


پاک کردن چسب خشک شده با استفاده از راه حل های خانگی


 استون را امتحان کنید

استون یکی از محلول های رایج برای پاک کردن انواع چسب می باشد. این ماده حلال و پاک کننده ی لاک ناخن نیز می باشد. البته قابلیت استون در حل کردن و تضعیف بافت چسب های سیلیکونی هنوز خیلی مشخص نیست ولی با این حال امتحان آن ضرری ندارد. مقداری از استون را روی پنبه بریزید، سپس روی دست و قسمت های چسبیِ دست قرار دهید و نگه دارید تا چسب، حل و پاک شود.

 از سشوار استفاده کنید

چسب آکواریوم هم مانند تمام محصولات مشابه، در صورت قرار گرفتن در معرض طولانی مدت گرما، تضعیف می شود. به همین دلیل گفته می شود گرم کردن چسبِ روی دست آن را تضعیف کرده از بین می برد. پس روی چسب سشوار گرفته و زمانی که احساس کردید چسب گرم و شل شده است آن را با اسفنج یا پارچه ای پاک کنید.

 از یک ساینده استفاده کنید

از دیگر راه هایی که می توانید امتحان کنید، ساییدن چسب با چیزی مانند سنگ پا است تا چسب جدا شود و از بین برود. اگر از این روش استفاده می کنید بسیار احتیاط کنید، زیرا بافت سیلیکون از بافت پوست سخت تر است و باید مراقب باشید که پوستتان به جای چسب از بین نرود. سعی کنید از ساینده های خشن استفاده نکنید و سنگ پاهای نرم و نه چندان سخت و یا سیم ظرفشویی های نرم را بکار بگیرید.

به هیچ وجه از حلال های سخت و مواد شیمیایی استفاده نکنید

اگر هیچ اقدامی هم برای از بین بردن چسب سیلیکون انجام ندهید، پس از گذشت مدت زمانی هر چند طولانی، چسب، از بین می رود. پس اصلاً ارزش آنرا ندارد که سلامتی خود را به خطر اندازید. حلال های قوی مانند وایتکس، جوهر نمک، آب قلیایی، تینر فوری و اسیدهای قوی بسیار خطرناک بوده و می توانند پوست را سوزانده و یا از طریق تنفس وارد بدن شوند که بسیار خطرناک است.


چگونه چسب را از روی لباس پاک کنیم

برای از بین بردن چسب آکواریوم از روی لباس هم از سرکه استفاده می کنیم با این تفاوت که این بار پنبه را به سرکه آغشته کرده و روی محل قرار می دهیم چند دقیقه صبر می کنیم وسپس بر می داریم این عمل را چند بار دیگر انجام می دهیم چون درزگیرهای سیلیکون بسیار  سرسخت هستند.



 کانال تلگرام کاریزشاپ  مقالات آموزشی بیشتر در کانال تلگرام کاریز شاپ


    کانال آپارات کاریزشاپ  کانال ویدیویی کاریز شاپ در آپارات



منایع :

https://www.wikihow.com



فروش بهترین چسب آکواریوم خوب

 

چسب آکواریوم از خوب ترین و بهترین محصولاتی می باشد که از آن می توان در مکان های مختلفی استفاده نمود و همین امر سبب شده سهم قابل ملاحظه ای از فروش به این محصول اختصاص داده شود.

چسب اکواریوم خوب چگونه چسبی است؟

قبل از هر چیز اگر نسبت به چسب ها اشنایی دارید و مطمئن هستید که چسب های سیلیکونی یا اکواریوم پاسخ گوی نیاز شماست به ادامه مطلب بروید و در غیر این صورت با افراد با تجربه و اشنا به انواع چسب ها تماس بگیرید. امروزه صنعت چسب پیشرفت های زیادی داشته است و سعی شده است که برای هر نوع اتصالی یک نوع چسب مخصوص تولید شود. در این راستا از کارشناسان مرکز بازار چسب ایران نیز می توانید کمک بگیرید.
حال که مطمئن هستید برای اتصال مدنظرتان باید از چسب سیلیکون یا اکواریوم استفاده کنید باید سراغ انتخاب رنگ چسب بروید.
شاید بپرسید که منظور از رنگ چسب چیست؟
شرکت های تولیدی در راستای جداسازی محصولات تخصصی خود برای هر زمینه کاری یک رنگ را انتخاب نموده اند که اکثر برندها از ان تبعیت می کنند و عرف بین مراکز تولیدی داخلی و خارجی است. نمی گوییم استاندارد چون در کشور ما هنوز استاندارد فنی و قوی و منسجمی در زمینه چسب ها وجود ندارد. این رنگ ها عبارتند از سفید و قرمز و قهوه ای و مشکی و شفاف. هر کدام کجا استفاده می شوند؟ در ادامه خیلی مختصر توضیح می دهیم. البته باز هم تاکید داریم که بهتر است که برای راهنمایی بیش تر حتما با کارشناسان فروش مرکز تماس بگیرید تا بهتر راهنمایی شوید.
نوع سفید ان برای روشویی ها و اتصال و درزگیری تجهیزات بهداشتی مثل همان روشویی و توالت و کاشی و حتی پنجره به کار میرود. نوع مشکی ان اصولا برای چسباندن شیشه اتومبیل به بدنه خودرو کاربرد دارد البته باید گفت در اتصال هر نوع شیشه به نوع فلز در صورتی که رنگ سیاه این چسب ازاردهنده نباشد شک نکنید که این نوع گزینه اول و اخر است. رنگ قرمز برای واشرسازی بین اجزا مکانیکی مثل واترپمپ سرسیلندر و … به کار میرود و از تحمل دمایی بالایی تقریبا تا 300 درجه بسته به نوع برند قابلیت تحمل دما دارد. رنگ قهوه ای ان برای مصارف عمومی تر، صنایع چوب و … استفاده می شود و نوع شفاف برای مکان هایی یا کارهایی که ظاهر برای ما اهمیت دارد و دوست نداریم مشخص باشد که محل اتصال با چسب به هم وصل شده است مثل درزگیری سینک های اشپزخانه.

بعد از انتخاب رنگ سراغ جیبتان بروید و مشخص کنید که چه میزان می خواهید برای خرید این چسب سرمایه وسط قرار بدهید!!! در حال حاضر چسب های سیلیکونی و اکواریوم دارای بیش ترین تنوع برند با کیفیت و قیمت های متنوع در بازار وجود دارند که اگر اشنا به کار باشید و یا کمی تحقیق کنید می تونید با قیمت مناسب جنس با کیفیت خرید کنید. در بازار برندهای اروپایی گران تر و بعد چسب های ترکیه ای از قیمت مناسب تری برخوردارند و در میان برندهای ایرانی هم همه جور قیمتی وجود دارد. البته ما زیاد موافق هر چقدر پول بدهید اش هم می خورید نیستیم چون خیلی از برندها پول برند شدنشان را از شما می گیرند. این در حالی است که در همین کشور خودمان کارگاه های تولیدی هم هستند که چسب عالی تولید می کنند و صادرات دارند و بدلیل عدم بازاریابی و تبلیغات درست گم نام هستند. باز هم تکرار می کنیم برادر من حتما اگر نابلد هستید از مشاوره دوستان کمک بگیرید. سایت بازار چسب هم برای همین منظور ساخته شده است که همه برندها توی یک ویترین جمع بشوند با قیمت واقعی و بدون واسطه بازی تا هم تولیدکنندگان و هم خریداران نفس راحتی بکشند.


اما در خلاصه چسب آکواریوم خوب، چسبی است که در کوتاه ترین زمان ممکن خشک شود از مقاومت بسیار بالایی نیز برخوردار باشد که به جهت دستیابی به این نوع چسب از بهترین مواد اولیه بهره گرفته است و همین امر موجب شده تا بتوان از این محصول در مکان های متعددی استفاده نمود. در میان سایر چسب های تولید شده، چسب آکواریوم بسیار مورد استفاده قرار می گیرد زیرا از استحکام بالایی برخوردار است.
از شاخص های مهم استفاده از چسب آکواریوم در صنایع متعدد آن است که این چسب در نوع خاصی در برابر حرارت های بالا نیز دارای مقاومت می باشد زیرا تحمل حرارتی آن برابر 330 درجه سانتیگراد است.


پخش عمده چسب آکواریوم L800 | سیلیکون درزگیر |کاریز شاپ

چسب سیلیکون درزگیر که به چسب آکواریوم در بازار مطرح است از سری چسب های درزگیر با کاربرد فراوان از جمله پر کردن درز ها و ترک ها ،چسباندن سطوح که به اب بندی بسیار قوی نیازمند هستند.
چسب سیلیکون یک نوع چسب است که حاوی اتم های سیلیکون و اکسیژن است و این باعث می شود که محلول در آب مقاوم باشد. به علت ثبات آن، از نظر شیمیایی و گرمایشی، در بسیاری از مناطق استفاده می شود.چسب سیلیکون(چسب آکواریوم) نیز بر خلاف بسیاری از دیگر چسب ها مقاوم در برابر هوای محیط و رطوبت است.این ماده چند منظوره به شکل های مختلفی می تواند باشد که شما می توانید از آن به عنوان یک محصول استفاده کنید، می تواند برای استفاده در انتخاب گسترده ای از سطوح فرموله شده و همچنین می تواند برای استفاده با حلال های آلی و مواد شیمیایی اسیدی سازگار باشد. توانایی مقاومت در برابر دمای هوای گرم و سرد، چسب سیلیکون یک انتخاب عالی در بسیاری از کاربردهای پیوند است.



1. تعمیر و نگهداری خانه

احتمالا شایع ترین و محبوب ترین استفاده برای چسب سیلیکون (چسب آکواریوم) در پروژهای تعمیر،بازسازی و ساخت خانه است که از آن به ویژه برای پر کردن و آب بندی ترک مفاصل و شکاف های سینک ظرفشویی ، سرویس بهداشتی استفاده می شود. چسب سیلیکون (چسب آکواریوم) مقاوم در برابر آب به طور مرتب برای پر کردن حفره ها و تمیز کردن هر شکاف و درزی استفاده می شود. شما همچنین می توانید از آن برای آببندی سطحی مانند سرامیک کف نیز استفاده کنید.



2. آب بندی و چسباندن شیشه

چسب آکواریوم یک درزگیر و آببند عالی است که قابلیت و توانایی اکثر چسب های معمول را نیز دارد، انعطاف پذیر و با دوام ،دارای خواص قوی اتصال است که می تواند تقریبا به هر سطح، از جمله پلاستیک، فلز و شیشه اعمال شود. یکی از متداول ترین موارد استفاده از درزگیر های سیلیکونی برای چسباندن و تثبیت آینه ها در سرویس های بهداشتی و حمام است.

پخش انواع چسب آکواریوم با بهترین قیمت و کیفیت در : karizshop.com

فروش و پخش به صورت اینترنتی در karizshop.com
تماس و تلگرام 24 ساعته : 09197635038 
کانال :@krzshop
تماس در ساعات اداری :02184267104


  • کاریز شاپ